VCV forum: Nieuw Glutenvrij in Gent! (1/1)
Welkom, Bezoeker
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Lijst van positieve ervaringen van de leden! De lijst wordt niet gecontroleerd door
de VCV, berust op momentopnames en persoonlijke opinie, en vormt zeker geen garantie voor een glutenvrije dienstverlening...

Hier A.U.B. géén discussies of rondvragen; enkel ervaringen van specifieke adressen.

Onderwerp: Nieuw Glutenvrij in Gent!

Nieuw Glutenvrij in Gent! 3 jaren 7 maanden ago #3070

• RudyV
  • RudyV's Profielfoto
Beste Lotgenoten
Beste Aline & Catalina

BIOTA IS SUPER!

Doordat ik onlangs een driedaagse training had in Gent, was ik vooraf op zoek gegaan naar een glutenvrij restaurant in de buurt. Via die weg ben ik bij Aline en Catalina terecht gekomen. Wat een weelde om bij hen gegeten te hebben zonder dat ik mij zorgen hoefde te maken: ieder gerecht is in Biota immers 100% glutenvrij. De dagschotel was telkens super lekker, veel smaak en verzorgd met oog voor detail., Ik heb me gedragen en telkens maar één dessert genomen, maar het maakte me gewoon enorm gelukkig nog eens verse kaastaart of frangipane te kunnen proeven (Aline, je kaastaart is verre van traditioneel, maar vooral fantastisch). Daarenboven zijn de twee dames enorm enthousiast over Biota en gaat hun aanpak van gezond, biologisch en glutenvrij verder dan louter hun keuken. Er zit visie en filosofie achter hun project.

Gent is voor mij helaas niet bij de deur, maar ik weet nu wel al waar ik ga eten als ik nog eens in deze geweldige stad mag komen. Ga zelf eens kijken en vooral proeven; ik heb het mij niet beklaagd :-)

Vriendelijke groet, Rudy
The administrator has disabled public write access.

Nieuw Glutenvrij in Gent! 3 jaren 11 maanden ago #633

• Aline
  • Aline's Profielfoto
Net als de meeste hier, kamp ik al jaren met een glutenprobleem.
Bij mij resulteerde het in hoofdpijn/zware hoofdpijn/migraine.
8 jaar geleden werd het mij aangeraden vanuit de alternatieve geneeskunde om toch een glutenvrij dieet te volgen. En voor mij heeft het heel veel goeds gedaan.

En daardoor is het idee van onze zaak ook zo sterk!

Maar we hebben veel hulp nodig! En hopen via deze weg op jullie hulp te mogen rekenen!
Onze crowdfundingcampagne kan je hier terugvinden, onze BELONINGEN zijn schitterend!
finicrowd.be/project/biota/

Verder kunnen jullie ons ook vinden op:
Facebook : www.facebook.com/pages/Biota/1599963096885480?fref=ts
Instagram: @biota.be
En onze website! www.biota.be/

Wij verwelkomen jullie graag begin mei in de St-Pietersnieuwstraat!

Groetjes
Aline & Catalina
The administrator has disabled public write access.